Gympa!!

I dag har jag och mamma hoppat in och haft ett extra pass, ett baspass. Vi har aldrig haft det innan så det var svårt att veta hur vi skulle ändra på passet eftersom vi har medelpass i vanliga fall. Men det gick jätte bra, vi tog bort två låtar och drog ner på intensiteten så det blev lite lättare. På detta passet brukar där vara ca 5-10st och i dag var där 5st, så himla söta och duktiga var dom. Känndes lite konstigt men mysig, vi är ju vana vid ca 30-40st.

I
morgon är det dags igen men då kör vi medelpass som vanligt, det är kul att gympa=).
Även nästa vecka ska vi hoppa in och ta ett extra pass, men ett medelpass så då kör vi bara det vanliga. Så denna veckan och nästa vecka kör vi 2 st pass/vecka.....kul!!!!=) Och det är ju inte fel med lite extra pengar heller.


KORPEN


Kommentarer
Postat av: lina mobil

tackar;-) klockor är kul men farligt dyra bara! Jag hoppas jag snåla på bus tills på lördag ja ;-) jag är så laddad! Puss puss

2010-06-03 @ 01:23:36
URL: http://arne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0