Mycket gympa på sistonde!!

I morgon har mitt och mammas nya gympapass premiär, och som vi har slitit för att få ihopa det. Har tränat på det varje dag nästan, sedan juldagen. Jag trodde faktiskt aldrig att vi skulle hinna få ihopa ett helt pass, men vi lyckades. Vi har nästan alltid varit hemma hos mamma och pappa när vi övat på det, dom har bättre utrymme. Eftersom jag har varit hos dom mycket så har jag även passat på att gosa med deras katt Pelle. Saknar faktiskt honom sen jag flyttade hemifrån.
Håll nu tummarna för oss att det går bra på premiären i morgon!!



Kommentarer
Postat av: Sandrix

Lycka till med passet ikväll! Kan tyvärr inte komma på premiären! Men jobbar jag inte nästa torsdag kväll så kommer jag! :D Puss

2010-01-07 @ 11:05:04
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0