Jobb, jobb, mycket jobb!!

Har jobbat mycket denna veckan, vi har jätte mycket att göra + att en är på semester, en är sjuk och chefen har varit borta 2 dagar. Vi andra har jobbat som "idioter"=)
I morgon måste jag vara på jobbet 07.30 och vet inte när jag slutat. Måste hinna med att göra många tänder + att börja förbereda måndagens jobb. I morgon kommer chefen tillbaka och på måndag kommer förhoppningsvis hon som är sjuk tillbaka så att det kan bli lite lugnare.
I går var jag uppe i varv hela dagen, först jobba 8-18.00, sen matlagning, sen ansiktbehandling och därefter sängen. Har knappt sovigt i natt för jag hade svårt att slappna av. Har bara tänkt på tänder hela natten, kanske jag har blivit lite störd pga mitt yrke, hehe!!=)


Sen fram emot att det är helg snart, så att jag kan pusta ut+ att vi ska träffa Tobb och Lodd på lördag, wiiiii!!=) Vi ska ha fondu´e kväll, vi alla älskar det!!=) Längtar, längtar till lördag!!!!!=)




 

Exempel på vad gör om dagarna(bilder tagna från google.se)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :)



Fondue är mums, vi ska ut och äta det ikväll på Elysée. Har aldrig gjort hemma men har en gryta som fortfarande är ouppackad som jag kanske skulle damma av och plocka fram.

2010-01-22 @ 16:25:50
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0