Invägning!!

Varje tisdag på jobbet har vi invägning, för dom som vill, vi är nog 7st som gör det. När jag började jobba där i november så höll dom på med det och efter jul så gick även jag med. Vi alla väger oss kl.09.00 varje tisdag och allas vikt skrivs ner i en tabell så att man kan se hur mycket man gått ner/upp. Jag har sammanlagt gått ner 2,4kg sen jag började väga mig där. Det känns jätte bra, och mer motiverande om man gör det ihopa så många. Det är lättare att peppa varandra. Mitt mål är att gå ner ca 7kg till, till sommaren. Kanske lite höga krav men dröjer det till slutet av sommaren är jag även nöjd. Man ska inte stressa fram viktnedgång, då håller det aldrig i längden.




Kommentarer
Postat av: chilliana

Tack så mycket,, visst är de lättare när man kan peppa varandra. Ha en underbar dag.

2010-02-12 @ 09:47:59
URL: http://chillianas.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Åh du är så duktig gumman! :)

2010-02-12 @ 16:15:11
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0