Nervös??

Vid 15-tiden(precis när jag hade börjat med maten) så ringde mamma och fråga om jag kunde tänka mig att hålla i gympapasset i dag. Shit tänkte jag, var inte alls förberedd på det, hade ju tänkte laga mat och ha en lugn kväll. Men stackars Glenn är sjuk så någon var ju tvungen att ta det, och då får man ju inte vara dum och tacka nej Så vi bestämde oss för att ta det. Så klockan 19.00 i dag ska jag och mamma hålla i passet, gissa om jag är nervös?!?! Vi brukar ha från 30-50st på vårt pass och han har mellan 60-100st. Oj oj, det kan bli spännade i dag.





Kommentarer
Postat av: Lina

Hur gick det ? =)

2010-04-18 @ 21:52:29
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

Det visste jag :-) Nervösitet är bara bra för dig gumman! Då presterar du som bäst! Inget snack om att du skulle klara det galant!

2010-04-18 @ 21:58:36
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0