Vitlök i mängder!!

I dag har vi varit ut och ätit med jobbet för att fira en som "nollade". Vi firade den som var yngst efter mig och hon fyllde 50år, hehe. Det har varit jag och gamlingarna, men det kommer bli ändring på det nu när man ska byta jobb. På det nya labbet jobbar det många fler plus att dom är mycket yngre, kul!! Nog snackat om det, som jag skrev var vi på restaurang, det blev Nathalie i Malmö!! Där är mysigt och maten är jätte god. Jag åt heta räkor till förätt och tournedoue(vet inte hur det stavas) till huvudrätt. Det var oxfilé, potatisgratäng, rödvinssås och grönsaker. Jag blev så mätt att jag precis orkade äta upp köttet, man fick "jätteportioner".  I de heta räkorna och potatisgratängen var där massor av vitlök, gott men inte så kul för Jeppe kanske, hehe!!När jag kom hem så hoppade jag in i duschen direkt och nu sitter jag här i soffa nyduschad och fräsch och stinker vitlök.!!=) HA HA




 


Kommentarer
Postat av: Lina

andas extra mkt på honom =)=)

2009-10-20 @ 23:15:16
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Maria Moberg

Saknade dig på Glenns pass igår!!!

Hoppas kunna komma iväg på ditt och mamsens imorgon om barnvakt dyker upp!

Persilja och banan är effektivt mot vitlök....:)))



Kramiz

/M

2009-10-21 @ 17:07:16
URL: http://blogg.passagen.se/missdani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0