Skomani!!!!!

Okej, jag erkänner jag har skomani, jag tycker att det är kul att köpa skor, hehe. Den senaste veckan har jag handlat 4 par skor, i dag handlade jag alltså ett par till. Vet inte ifall jag ska behålla alla, måste ha hjälp.
Det är speciellt 2 par som jag väljer mellan, 2 stövlar med klack. Det som skiljer dom åt är att det ena paret är högre i skaftet + att där är detaljer så som spännen, och den andra är lägre i skaftet och mer neutral. Jag vill kunna ha dom både till jeans och till klänning/kjol. Och jag kan tycka att dom som är högre inte är så snygga till en klänning/kjol, eller vad tycker du?? Ska jag behålla båda eller lämna tillbaka någon av dom?




Dom låga(vänstra) är köpta på
bianco och kostade 800:-,
och dom höga(högra) är köpta på
din sko och kostade 299:-


Kommentarer
Postat av: Kikki

jag hade lämnat tillbaka de låga (dyrare) och försökt hitta ett par liknande fast billigare om du nu inte kan behålla båda två :)

2009-10-16 @ 19:56:23
URL: http://theotilda.blogg.se/
Postat av: Lina

helt ärligt tror jag båda kommer bli användbara! jag tycker de med lågt skaft är snygga till en partyklänning som är rätt utstickande, alltså ingen "lilla svarta"-enkel klänning men att de med högt skaft är supersnygga till en kort kjol och en lite mer täckande topp till, typ din svarta blus med högre hals! de höga är supersnygga till leggings då det är fest eller vardag! de med lågt skaft är snygga till vardags typ till jobbet då man kanske inte vill vara för uppiffad som man kan känna sig med de med högt skaft med spännena. men har du ångest för pengarna hade jag lämnat tillbaka de låga och som personen ovan skrivit, försökt hitta ett par till ett billigare pris. Puss på dej

2009-10-17 @ 01:46:35
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Jag tycker att båda är jättefina.. Du får nog bestämma själv i detta läget hihi. Puss på dig söt

2009-10-17 @ 10:20:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0