Party!!

Gårdagen slutade inte som planerat, men jag hade kul så länge det varade. Det var meningen att vi skulle förfesta hos Frida sen utgång och därefter skulle jag sova hemma hos Lina. Men för min del blev det bara förfest, eftersom jag råkade dricka lite för mycket. Att man aldig lär sig, hahaha!!!!!!=) Men som jag skrev, det var jätte trevligt/mysigt/kul så länge det varade. Det blev en massa tjejsnack, blandning av drikar och mario cart. Tack tjejer för ert trevliga sällskap, och nästa gång lovar jag att skärpa mig, hehe!!! Vi får göra om det snart igen, alltid kul att träffa er!!!!!!=)




Bilder och filmer kommer sen!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hhihi vi hade oxå kul så länge det varade och vi lovar, vi dansade för dig med så det skrek som det :-D Puss söt

2009-10-18 @ 17:24:45
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0