Nu ska jag berätta...

...det har hänt en jätte rolig sak i mitt liv, i fredags skrev jag på kontrakt om att börja jobba på ett nytt labb. Jag har hållt det hemligt ett tag eftersom jag inte visste ifall jag fick jobbet. Det stod mellan mig och en annan, och jag hade turen att få jobbet, wiiiii, jag är så glad!!!!!=) Jag provjobbade i onsdags efter jobbet och på torsdagkväll fick jag ett positivt samtal om att jag fick det!! Mindre roligt var det i går när jag sa upp mig, men det skulle ju göras, och nu är det gjort.
Jag har 1 månads uppsägningstid, så måndagen den 16 november ska jag börja på det nya stället, det ska bli jätte kul. Det ska bli kul med en ny utmaning och jag känner att jag kan utvecklas som tandtekniker där. Och extra kul är det eftersom jag ska jobba med söta Elin, en kursare till mig!!! Vi ska till och med sitta brevid varandra, jippi!!!!=) Nu hoppas jag att denna sista månaden går fort!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Oooooo fick ni sitta bredvid varandra? Fy fan vad kuuuul! Grattis!

2009-10-13 @ 22:20:21
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina Persson "A-S"

Grattis vad kul =)

2009-10-14 @ 08:35:55
Postat av: LOTT

GRATTIS IGEN MOLLAN, du är sååå värd detta!<3

2009-10-14 @ 13:32:50
Postat av: Ola

GRATTIS....

2009-10-15 @ 10:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0