Fjällräven!!

I dag har jag och Jeppe varit på Naturkompaniet i Lund och shoppade. Vi behövde nya rejäla vinterjackor båda två. Det blev varsin fjällrävenjacka, den jag ville ha fanns i min storlek med Jeppes storlek var slut så han fick beställa en. Vi köpte svarta båda två, så nu kommer vi se likadana ut när vi använder dom, ha ha ha!!!=) Jag är jätte nöjd med den, den är super härlig och i bra kvalité!!!!!=) He he, Jeppe är avundsjuk på mig, han ville också ha en i dag!!!!!!





Gissa om jag är glad för min nya jacka!?!?!?!?!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ni är för roliga =) Den är skittsnygg! Jag har en likadan som är till försäljning, använd en vinter. Dock inga köpare, synd jag inte sa till dig först men men =)

2009-10-17 @ 14:58:53
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0