Nu är nyårsmaten beställd!!

Eftersom vi blir så många på nyår, 17st så blir det smidigast att beställa mat. Och i dag har jag fixat det.




Detta ska vi äta:
+ en efterrätt som vi ska laga själv(har inte bestämt vad än, kom gärna med förslag)


Bruschetta toppat skagenröra, citron & dill

Skivad fläskfilé med ett täcke av örter & rosépeppar

Tryffel honungskokta päronklyftor

Skivad kycklingfilé med rostad rökt paprika & vitlök

Vitlöksdoftande potatisgratäng

Basilikadoftande pastasallad med citronmarinerade räkor & granatäpple

Ekbladsallad med valnötter, rädisor & cocktailtomater

Quiche Lorraine (fransk ost & skinkpaj med dragon)

Lime- chillicremé

Mango aioli

Mustig rödvinssky

Olivröra med färskost & örter

Två sorters dessertost med druvor & paprika

Salta kex & grissinistänger

Pain riche & smör


269:-

   



Uppdatering: Till Marie som ville veta var maten är beställd, den är från "alla tiders catering" och den ligger i Malmö.
Klicka här om du vill kolla in deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: Marie

Hade bllivit jätteglad om du skille vilja svara på VARIFRÅN ni beställer maten? Hoppas på närheten av tex malmö/lund då jag bor där själv

2009-11-29 @ 12:38:40
Postat av: Johanna

MUMS!! Låter supergott detta :-)! Nä då, jag matchar nog Ola också tror jag :-)! Rätt lätt att matcha varandra jue :-)!

Köpte bara lite småsaker på IKEA, en stekpana, servetter och möbeltasar!

Idag är jag sjuk :-(! Hur mår du??

Pussen

2009-11-29 @ 15:00:14
URL: http://nannishultzen.blogg.se/
Postat av: Lina

Min salivering kom igång nu :-D

2009-11-29 @ 17:40:14
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad blir det för mat?

2009-11-30 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0