2 dagar på det nya jobbet och allt känns super!!

Ja, nu har jag jobbat hela 2 dagar på det nya labbet, och det känns jätte bra!! I går när jag gick hem hade jag huvudvärk, inte så konstigt när allt är nytt. Nytt ställe, nya människor, nytt porslin, nya verktyg, nya rutiner m.m.  Jag somnade lite efter 8 i går, snacka om att jag var trött, hehe.
I dag har det flytit på jätte bra, och gjort 7st tänder, i går hann jag bara med 3st, hehe, så det går framåt=)

På fredag ska vi på julmiddag, perfekt för mig att lära känna alla. Det ska bli jätte kul!!=)


Nä, nu måste jag avsluta ska sticka iväg och träna!! 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilket roligt stadie du är i ditt liv! Grattiiiis!

2009-11-17 @ 22:10:04
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: jeppe

ja en annan har ju haft sin storhetstid.

2009-11-17 @ 22:24:45
Postat av: Lina

hahaha jeppson du glider såklart med i hennes stadie oxå :)

2009-11-18 @ 09:24:39
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0