Tack för i går!!

I går var en riktig härlig och lyxig kväll, den spenderades med goa Sandra och Daniel. Vi grillade hemma hos oss och dom erbjöd sig att ta med all maten, snacka om lyx!! Daniel är verkligen en stjärna i köket, han hade fixat grillspett och gjort en pastasallad, oj oj oj, va gott det var. Har inte ätit så mycket mat på ca 8 veckor(då jag började banta), men det var värt det.
Just det, innan maten klippte jag topparna på sandras hår, och som tack för det hade hon köpte nya salt och peppar till oss(jag fick det när jag fyllde år), eftersom lilla måns hade tatt sönder den ena. Tack så jätte mycket Sandra, det hade du inte behövt, vi har sagt att vi skulle dra det från måns veckopeng, hehe!!=)

Efter maten försökte killarna fixa så att jag får trådlöst intenet på min lilla dator, men det gick tydligen inte, något kanske måste bytas ut för att det ska funka. Eller så kan kanske Tobbe hjälpa mig i dag, jag håller tummarna för det!!!=)

Till efterrätt åt vi(ja jag åt också) chokladpudding med grädde. Det var en riktig syndardag för min del, och det känns i magen i dag, hehe. Den är inte van vid att äta så mycket och så onyttigt.



Tack för en supertrevlig och välsmakande kväll Sandra och Daniel!!=)



Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tack själva för i fredags! :) Alltid mysigt och trevligt att träffa er! Haha, ja men ni kan ju dra av lite på Måns veckopeng ändå.. Mest för sakens skull liksom. Hoppas ni hade roligt igår! Puss

2009-05-17 @ 09:52:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0