Projekt uteplats/trädäck!!

Jag vatt lite dålig på att blogga nu de senaste dagarna jag vet, har inte orkat/haft tid. Jag har vatt hemma från jobbet mån-ons då orkade jag knappt göra något alls. I går började jag jobba igen+ att jag jag och mamma höll i vårt gympapass direkt efter jobbet. 
I dag har jag jobbat över, slutar egentligen 13.30 men jag stack inte hem förrän 16.00. Jag var själv kvar på jobbet den sista timmen, inte jätte kul en fredag, men men det händer ju inte så ofta på fredagar.

När jag kom hem från jobbet stack jag och Jeppe♥ till Bygg Max och köpte lite brädor/trall som vi ska ha till uteplatsen. I morgon blir det nämligen lite ändring/tillbyggnad av trädäcket. Tar kort på det under byggets gång så kan jag visa hur det blev när det är klart. Det ska bli kul att hålla på lite i trädgården i morgon, hoppas på bra väder!!=)

Sen på eftermiddagen ska jag hämta Sandra när hon slutat jobba så ska vi åka och handla mat, det blir nämligen grillning och mys på kvällen med underbaringarna Sandra och Daniel. Vi har saknat dom, det var alldeles för länge sedan vi träffade dom, vi har mycket att ta igen.!!=)




 
Trall ligger och väntar på att användas.                 Hmmm, vad ska vi göra??






Smygfotade Jeppe härromdan när han plåtade in dörren, det blev supersnyggt!!=)



Kommentarer
Postat av: Lina

Ja de är verkligen 2 underbaringar hihi =) Verkar bli snyggt med trallet hahahahhaa! aldrig hört det ordet nämligen så d var extra skoj! Pussss gumman

2009-05-08 @ 23:52:19
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Jeppe

http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-08728120.aspx

2009-05-08 @ 23:55:58
URL: http://witte.blogg.se/
Postat av: anonym

Du har verkligen en duktig pojkvän, han måste va världens snällaste kille! Jag hoppas du tar väll hand om honom o lagar mat och städar.

2009-05-09 @ 00:04:56
Postat av: Lina

??? eeey what ovan???? ;-) Kolla ip nummer ;)

2009-05-10 @ 23:10:27
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0