Pappas 50-års fest!!

I går så hade min pappa sin 50-års fest, oj oj oj va kul det var!! Dom vet verkligen hur man ska festa, och det var fullt ös redan från början. Jag var yngst, 23år och den älsta var nog runt 80år, men det märktes inte, en riktig FEST kan jag kalla gårdagen. Efter middagen var det dans och en massa bra musik och bad för vissa, haha!!=)
Tror klockan var halv 3 när jag och Jeppe dansade hem, skönt med gångavstånd!!


Tack mamma och pappa för en super rolig kväll!!




Kameran användes flitigt såklart, enjoy!!







Kommentarer
Postat av: Lina

Jag bara älskar sista bilden =) Vad roligt det verkar varit, så kul när alla åldrar kan festa loss & tillsammans! Puss snäckan

2009-05-31 @ 20:40:30
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Jeppe

Jag tycker iallafall att jag ser ut som ett gitarr proffs!

2009-05-31 @ 21:16:05
Postat av: Lotten

ojojoj vilken fest, jeppe med gitarren och Mats och kristina i poolen. helt galet :D dettta vill jag höra mer om!! pusss snygging

2009-05-31 @ 21:34:09
Postat av: Sandrix

oj vilket partaj, riktigt skoj ju! :)

2009-05-31 @ 22:51:21
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0