Myskväll!!

Hade en jätte trevlig kväll med de bästa, tobbe, lotten, sandra, daniel och lina var här och myste. Först åt vi så att vi alla mådde illa, det blev ändå lite mat över. Efter maten plockade vi fram kubb, tjejerna mot killarna, och vi tjejer vann såklart!!=) Väldigt bahagligt väder , helt vindstilla och lagom varmt. Sen efter segern var vi sugan på efterrätt så då plockades annanaspajen fram, mums mums.
Jag som älskar att vara lekledare plockade fram lite spel som vi valde mellan, och det slutade med "Med andra ord". Ha ha ha, va kul det spelet är, vissa ord är ju bara omöjliga att förklara.
Sist men inte minst satte vi igång Wii fit, vi åkte bla skidor och nickade fotbollar.
Som ni märker hade vi en underbar kväll, och tiden gick alldeles för snabbt. Men så är det ju när man har kul. Tack alla som bidrog med ert sällskap!!





Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tack för igår! Tack för all maten och sällskapet! hihi. Puss

2009-05-24 @ 11:38:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men man får ju offra sig för sina läsare! ;)

2009-05-24 @ 13:08:25
Postat av: Sandrix

Det var alltså jag som skrev förra kommentaren haha

2009-05-24 @ 13:08:45
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack! jag vet inte. när slutar gympan? har inte haft tid, håller på med uppsats och annat skit ju.

2009-05-24 @ 14:13:30
Postat av: Jessica

I wish. Jag spelade tomelilla maraton igår (alltså bowling 16 serier, 6 timmar) och min rygg är helt körd. Jag går som min mormor....suck

2009-05-24 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0