Momma´s boys!!

Kollade precis på Momma´s boys på 3:an, det var ju helt sjukt, en av mammorna var ju rasist. Programet handlar om 3 killar som ska försöka hitta kärleken och deras mammor måste godkänna dom.
Jag brukar gilla sådanna program, så jag var nyfiken och ville se premiären i kväll. Och det känns så himla tillgjort, men nu blir man ju nyfiken att följa det för att se hur det går.
Den ena mamma hade en bestämd åsikt om vem hennes son ej fick dejta. Han fick inte dejta svart, asiater, judar, långa, tjocka, endast vita tjejer var okej enligt henne. Snacka om att hon fick en massa ovänner direkt.


Momma´s boys visas på 3:an måndagar kl:20.00


Var det någon som såg programet, vad tyckte du i så fall??

Kommentarer
Postat av: Lina

jag såg det.. brukar också gilla sådana program, men tyckte det var lite klyddigt, hoppade fram och tillbaka m.m. men jag kommer nog följa de =) ja, hon mamman var helt sjuk! Kram

2009-05-19 @ 16:26:26
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0