Inget jobb för mig i dag!!

Usch jag mår crap, och det blir inte bättre, har en extrem huvuvdärk, är jätte förkyld, har ont i halsen och är trött i hela kroppen. I går snackade jag med Mats på jobbet så han visste jag var sjuk och ev. inte kom till jobbet i dag. Men det känns så himla dumt att först vara ledig i en vecka och sen sjukanmäla sig första dagen efter semestern. Men jag kan ju inte hjälpa att jag är sjuk och kan jag inte jobba så kan jag ju inte.
Imorgon var det tänkt att jag och mamma skulle ta över ett gympapass, men just nu ser det ganska mörkt ut att jag kan vara med. Men mamma kommer klara det hur bar som helst själv!!=)

Jag gick upp för ca en halvtimme sedan men jag är fortfarande trött, även fast jag sov några timmar mitt på dagen i går och att jag gick och lade mig vid 10-tiden i går. Jag har tagit en ibumetin nu och väntar på att den ska börja värka, orkar inte göra något utan värktablett. Ska ta mig en dusch sen och försöka åka och handla lite frukost, vi har ju inget hemma.
.

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Usch låter ju inte alls kul.. :( Det är inte svininfluensan du har fått!?!? Puss gumman och krya på dig!

2009-05-04 @ 13:18:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Krya på dej! Trist att vara sjuk efter resan men tur det inte kom där!

2009-05-04 @ 13:30:08
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0