Hur går det med viktnedgången??

Ni som brukar följa min blogg kanske är nyfikna på hur det går med min viktnedgång? Sen jag började "banta" för ca 10 veckor sedan han jag gått ner ca 5-6kg. Jag har vägt min på två olika vågar, en digital på jobbet(som ej fungerar för tillfället) och en våg här hemma. Och eftersom den på jobbet inte fungerar så har jag fått väga mig på den här hemma och den är tyvärr inte digital så det är svårt att avläsa exakt. Men på ett ungefär så har jag lyckats gå ner mellan 5 och 6kg.
Det känns helt underbart, och det är jätte många som säger "gud va smal du blivit", "Oj, det syns verkligen i ditt ansikte" m.m. Att få sådanna komplemanger är som en bekräftelse att jag har lyckats. En annan bekräftelse är att prova mina kläder, vissa kan jag inte använda mer alls. Tex hade jag ett par shorts som jag levde i förrförra och förra sommaren och då satt dom perfekt, dom kan jag tyvärr inte använda mer. Jag älskade verkligen dom, men men får köpa nya när jag nått min mål.
För inte så länge sedan plockade jag fram en gammal vårjacka och då sa jeppe "för fan, den ser ut som ett hästtäcke, den kan du inte ha" Jag kollade mig i speglen och visst hade han rätt, den satt inte alls bra.
Allt med min viktnedgång har bara varit positivt, jag är mycket gladare och piggare, har bättre självförtroende. Det är roligre att se sig själv i speglen och den är kul att prova kläder igen.
Några kilo till sen har jag nått min idelavikt och då kommer jag vara superfin i en brudklänning!!!=)


Mina favorit shorts kan jag inte länge använda inte ens med skärp,
dom sitter pösigt och jag fyller inte ut dom alls.


Bjuder på fler före och efter bilder!!

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Wiie du är så duktig!! :) Längtar tills man får se dig i en BRUDKLÄNNING (pik till J!) Puss gumman

2009-05-20 @ 22:06:43
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sara ;)

Grattis Malin! Jätte bra kämpat..! Tycker ju i och för sig att du är SMAL på dom före bilderna också.. hehe! och nu är du ännu smalare.. Jätte fint..! Lycka till med dina resterande kilo! Ps BRUDKLÄNNING????? Nu blir man ju väldans nyfiken

2009-05-20 @ 22:43:11
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj vilken skillnad =) Nice! Och du, du hittar nya favvo-shorts =)

2009-05-20 @ 22:47:31
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0