Dags att åka hem!!

Klockan är nu 8 i Usa och vid 3-tiden så flyger vi hem igen. Vi har precis ätit frukost och ska sola och bada lite vid poolen i dag, vi måste sen lämna hotellet 12.00. Vi bor nära flygplatsen så vi behöver inte åka så långt, skönt. Det första planet tar ca 2 timmar och då flyger vi till Atlanta. Och sen får vi vänta där i 2 timmar tills vi kan åka vidare till köpenhamn, och pappa kommer inta åka med oss därifrån utan han kommer åka vidare till Chicago, han ska jobba. Vi kommer vara hemma i Sverige vid 12-tiden i morgon förmiddag, skönt så hinner man packa upp och göra annat på dagen.

I går var det sol/bad och shopping som stod på schemat som vanligt, bad i poolen och shopping på "Dalphins mall". Jag handlade en jätte fin tubtoppklänning i mörklila. Visar bild på den när jag kommer hem, den är nerpackade nu. Under resan har jag även hittat en present till lilla Lotten hon fyller ju 20år snart!! Och jag har även hittat en present till söta Lina vars föddelsedagsfest jag tyvärr missar. 
Jag och Jeppe han verkligen shoppat mycket under denna resan, men billiga och bra saker så vi är jätte nöjda!!=) Sådana priser och affärer kan man ju inte hitta hemma så det är bara att passa på när man väl är här. 
Vi har bara vatt här i 1 vecka men det känns som 2, vi har verkligen utnyttjat tiden till max, inte sovit för länge på morgonen och varit uppe länge. Jag tycker att resan och alla upplevelser har varit underbart och hoppas att det inte dröjer länge tills vi åker till Usa igen.


Tack världens bästa mamma och pappa för att ni tog med oss på denna resan!!!!=)


Det roligaste på resan var på "Universal studios" i Orlando!!

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Nu är ni snart hemma igen!!! Välkomna hem! :) Puss

2009-05-03 @ 11:48:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0