We on the Wii-board!!

I går var våra underbara vänner Sandra och Daniel här, mysigt som alltid. Innan dom kom hit bestämde jag mig för att koppla in Wii i tv-rummet, och jag lyckades, är stolt över mig själv. Jag tänkte jag skulle prova på lite innan dom kom och det var både kul och svårt.
Sandra och Daniel hade handlat med sig frukt, bla jordgubbar, så himla gulligt, sandra tänkte på mig, jag försöker ju inte äta en massa onyttigt. Tack sandra för att du är så gullig och tänker på mig!!=)
Under kvällen kollade vi lite på Let´s dance och spelade Wii såklart.
Tack för en mysig kväll!!=)








Jag går på lina.

Sandra går på lina.


We on the Wii-board!!

Kommentarer
Postat av: AlisseKowalsky

-8 Kilo i en månad , detta är mitt resultat efter att ha använt thermacuts fat burner, En dag kom jag över video om dessa piller och beslutade att ge det ett försök , rasults är fantastiska , de av er som har problem att gå ner i vikt måste du prova det , jag minns inte URL , men sök på google efter thermacuts fat burner

2013-07-29 @ 19:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0