Tränat, duschat och ätit!!

I dag har jag vatt och tränat, åkte till kävinge på ett stationspass, det är som ett medelpass med extra styrka, med bla, hantlar och gummiband. Det är riktigt jobbigt och jätte kul!!=) Efter träningen var det raka vägen in i duschen sen var det dags att fylla på mat i magen, det blev stekt kyckling och sallad.



I dag på jobbet har jag ätit sallad och lite fajitas(blev över från i går). Vi bjöd nämligen hit Tobbe och Lotten till oss i går och då bjöd vi på fajitas, gott gott!!=) Vi kollade sen på Changeling med Angelina Jolie, tyvärr somnade jag, men dom andra sa att den va jätte bra. Jag vill jätte gärna se den, så jag får se den själv någon annan gång. Har bara hört positivt om den filmen.


 
Bilder från Changeling.


Nu ska jag kolla lite på tv sen är det sängen som gäller!!

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Det gick bra på gymmet. Vi är väl där i ungefär en timme. Beror på hur mycket folk där är och så, för ibland får man ju vänta på maskinerna.. Åh jag vill också se Changeling, vi kan ju se den nån gång.. Puss

2009-03-24 @ 13:26:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Vi kör hela kroppen då, eller ibland blir det lite extra mage och mindre armar, och ibland extra ben, det är lite vad jag känner för hehe :P Puss

2009-03-24 @ 20:07:41
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0