En trevlig kväll!!

Kvällen i går var jätte trevlig, dom bjöd på supergod mat som alltid. Vi åt, kycklig i en god gryta, ris och sallad, och till efterätt, chokladpudding, mums. Efter middagen kollade vi på melodifestivalen, en av mina favoriter, Agnes gick vidare, synd bara att Thorleifs inte gick vidare.
Efter melodifestivalen spelade vi "med andra ord", och självklart vann dom som inte hade druckit, men jag och Lotten var inte långt efter, hihi!!=)


Tack mats och Christina för en god middag och och trevlig kväll!!=)





Kameran användes flitigt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ååååå så kuliga bilder, så fint du o lotten matchar förresten :) Jaaa det var ett jäkla tryck! Så man var i fin partystämmning- synd inte mina partytjejer var där!!!! Jag gillade starpilots trots att de härmat en annan låt...gillade agnes, opera låten (ibland) o de 3 småpojkarna! Hade inte en riktig hit men tyckte många var lite småbra..sarah var bra med- mäktig låt! Pusss

2009-03-01 @ 10:27:01
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sara <3

Ohhh nu blir jag sådär avundsjuk igen på dina bilder :o) HUR lägger man upp dom så som du gör! " huller - om - buller " typ??! Verkar annars som ni har haft en rolig kväll, precis som de ska vara en lördag!! Kramar

2009-03-01 @ 13:01:49
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan! Jag håller med sara, hur gör du?

//Lina

2009-03-07 @ 02:05:19
URL: http://drumelz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0