Det känns super!!

Det har gått jätte bra hitintills denna veckan med maten, har inte ätit något onyttigt. Var tvungen att baka i tisdags,(en varje vecka bakar på jobbet, det var min tur denna veckan) bakade en chokladkaka, var faktiskt inte så jobbig. Jag bad en av mina kollegor att ta hand om kakan när det var dags att fika, jag ville inte vara med i fikarummet och bli frestad. Jag drack av min flaska vatten i stället, hehe.
Under lunchen både i går och i dag har jag och Sammah varit ute och gått i rask takt i ca 20 min, det var riktigt härligt solen har ju vatt framme.
Efter träningen i dag förberedde jag lunchen inför i morgon, det blev en sallad med pressad lime över, mumsigt. Sen på kvällen ska vi äta fläskfilé och sallad så klart, Jeppe vill ha klyftpotatis men det ska självklart inte jag äta. Det känns verkligen super nu, hoppas det kommer synas på vågen snart också!!=)




Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tack hihi! :) Hehe nä precis, det blev inget där.. Hur är det med dig? Vad händer ikväll? PUSS

2009-03-20 @ 15:54:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0