Mycket att fixa inför midsommar!!

Jobbade över en timme i dag, och efter jobbet åkte jag och handlade den sista maten inför midsommar. Förmodligen kommer vi behöva kompletera med mer mat, så brukar det ju va. Men det känns skönt att ha nästan allt fixat nu.

I morgon efter jobbet ska jag och mamma åka och träna på gerdahallen. Där ska tydligen vara ett stationspass(sånt pass som vi ska ha till nästa termin) som vi ska testa, och hoppas på att få lite inspiration. Och sen på söndag ska vi träffas och börja sätta ihopa nästa termins pass. Denna gången kommer vi alltså ha ett stationspass som kommer vara i ca 1 ½ timme. Med stationspass menas att man har extra styrka där man använder sig av hantlar och gummiband. Det ska bli jätte kul att göra och det känns som ett stationspass är en bra kompletering till ett vanligt medelpass. Vi har en hel hög med bra låtar men vi lyssnar hela tiden efter nya. Man vill ju göra det så bra som möjligt. Kom gärna med lite tips på bra låtar, låtar som DU skulle vilja motionera till.


Nu ska jag nanna, sov gott alla mina läsare!!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0