Middag med jobb och ny parasoll!!

Har varit och ätit middag med jobbet i dag, satt på en mysig uteservering, tror den hette Natalie, supergod mat hade dom. Till förrätt åt jag heta räkor med massor av vitlök, mumsigt och till huvudrätt åt jag husets plankstek.  Var hemma vid 9-tiden skönt att komma hem i hyffsad tid eftersom det är jobb i morgon igen.
När Jeppe kom hem så hade han med sig ett parasoll hem, vi beställde det från Ekeby möbelaffär för några veckor sedan. Det är 3,5 m i diameter, riktigt stort och fint, duktig han är min Jeppe som beställde det helt utan man hjälp!!
Nu ska jag borsta tänderna och sen är det dags att sova igen, shit va dagarna går fort nu.







Kommentarer
Postat av: Sandrix

Vad fint parasollet är! :D Haha jag kan inte så mycket om den, men tillräckligt :P

2009-06-25 @ 08:50:50
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0