Snart semester!!

I går var jag hemma hos mamma och pappa nästan hela dagen, jag och mamma har börjat planera inför vårt nya gympapass. Så det jag gjorde hemma hos dom var att lyssna på en massa låtar, gör rörelser till två av dom + att vi hann med att sola också.
Sen på kvällen kollade vi på den filmen som vi båda somnade till i lördages, och Lotten hade rätt, den var bra!!

Behövde inte jobba över i dag, skönt!! Så efter jobbet åkte jag och handlade lite mat som vi behövde, tax påfyllning av grönsaker eftersom jag äter det varje dag till lunch.

Fullt upp i veckan:
I morgon efter jobb ska jag träna och sen på onsdag ska vi ut och äta med jobbet. På tordsag är det dags för mitt och mammas sista gympapass, sen är det sommaruppehåll. Sen har jag bara fredagen kvar att jobba innan semestern. Har semester v. 27,28 och 29. Jeppes semester börjar inte förrän v. 28 och då ska vi åka till stugan, det kommer bli härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0