Jordgubbar från trädgården!!

När vi köpte huset så sa barnen till ägarna att vi bara måste smaka på jordgubbarna från trädgården. Och detta gjorde vi i går, jag plockade en hel skål, dom var så mogna att dom lossnade direkt. Måste säga att det är dom godaste jordgubbarna jag någonsin har ätit, så dom hade verkligen rätt.

Till lunch i dag gjorde jag en kycklingsallad med grillade kyckling i, alltid lika gott. Det är en riktig sommarrätt tycker jag.
Just nu ligger jag och solar, och njuter av det underbara vädret och Jeppe är redan inne på film 3 för dagen, haha!!




Kommentarer
Postat av: Lina

Smarrigt :) Du Hur gick d för Jeppe?

2009-06-29 @ 19:00:05
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0