Host host.....

Usch, jag börjar bli sjuk, inte alls lämpligt, jag som har massor planerat denna vecka. Vaknade med lite ont i halsen, tänkte att det går nog över, men jag hade fel. Det blev bara med och mer+ att jag har haft jätte ont i huvudet. Har hostat hela dagen på jobbet, mina arbetskompisar blev nog trötta på att höra mig. Tog en ibumetin och då lättade det för en stund. Men så fort den slutat värka så kom huvudvärken tillbaka igen. Känner mig matt i hela kroppen och har ont i mina leder. Inte alls bra, tänker bara på hur mycket vi har att göra på jobbet och att jag verkligen inte kan vara borta därifrån.
Åååååå, jag hatar att va sjuk...........


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Du har nog fått exakt samma sak som jag har!!! :(

2009-06-08 @ 19:53:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lotten

Stackars min lilla mollan !! jeppe får bädda ner dig i sängen så hoppas jag att du är piggare imorgon, pusspuss hjärtat

2009-06-08 @ 21:43:12
Postat av: Lotten

Stackars min lilla mollan !! jeppe får bädda ner dig i sängen så hoppas jag att du är piggare imorgon, pusspuss hjärtat

2009-06-08 @ 21:44:34
Postat av: Marie

Kul att du tittade in hos mig. Hoppas du kryar på dig snart så du får gjort allt du måste göra.

2009-06-09 @ 06:54:30
URL: http://leyariadgeback.blogg.se/
Postat av: Madde

hihi ja det kommer bli underbart! två dagar kvar nu! :D

2009-06-09 @ 09:46:33
URL: http://madeleinedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0