Fredagen den 13:de!!

När jag kom hem från träningen så gjorde jag en smoothie av vaniljyoghurt, jordgubbar och hallon, mums!!=) Vi har kollat på film i kväll, det blev den nya fredagen den 13:de, riktigt läskig.  Somnade inte till filmen, vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig, hihi!!=)

 




Det är fullt upp nästa vecka:

Tisdag: Student efter jobbet.
Onsdag: Middag med jobbet.
Torsdag: Mitt och mammas gympapass.
Fredag: Shopping med Sandra efter jobb,
sen middag hemma hos Jeppes föräldrar
.

Nä, nu ska jag släcka snart, dags att sova, ska ju upp tidigt och jobba i morgon.


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Haha det var ju helt galet så mycket Jeppe behövde kissa :P

2009-06-08 @ 10:07:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0