Bjudna på middag hos Jeppes föräldrar!!

Om 20min ska vi vara hemma hos Jeppes föräldrar, dom ska bjuda på middag, även Tobbe och Lotten ska dit. Detta är bestämt sedan länge och eftersom dom bor nära så kan jag bara åka hem om jag mår sämre. Har duschat och gjort vid mig nu och är helt slut, blir anfådd av ingenting. Ville helst inte ta någon ibumetin i dag, eftersom jag har ätit ibumetin hela veckan, men jag kände att om jag skulle orka med kvällen så var jag tvungen. Än så länge har huvudvärken inte försvunnit, börjar nästan bli van att ha ont i huvudet nu. Tror att jag kanske piggnar till om jag får lite frisk luft(har inte vatt utanför huset på 4 dagar) och får i mig lite mat.



Så här ser jag ut just nu, piggare än innan i dag.


Kommentarer
Postat av: Madde

ååååh SÖT :D tack så jättemkt! Det var underbart och vi hade tur med vädret (det regnade inte som för i stort sett alla andra studentet i år) :D tack igen!!!

2009-06-12 @ 18:55:42
URL: http://madeleinedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0