38,4 graders feber!!

Usch mår verkligen crap i dag, hade ställt klockan som vanlig om ifall jag mådde bättre men jag kände direkt att det inte gick att jobba i dag. Jag meddelade jobbet att jag är sjuk och somnade om igen, och vaknade inte förrän 11.30 då telefonen ringde. Det var Jeppe som undrade hur jag mådde, så gulligt av honom. Efter det tänkte jag att det var dags att gå upp, klockan var ju mycket. Tog tempen och det visade sig att jag hade 38,4 graders feber. Inte konstigt att jag mår dåligt. Känner bara att det är tur att jag blir sjuk nu och inte till midsommar, det får bara inte hända, då måste alla vara friska och på toppenhumör!!





Jag har fått i mig lite frukost och en ibumetin och ligger framför tv:n, här kommer jag nog ligga hela dagen känns det som. Får nog gå och ta en dusch snart också, har frysigt och svettats om vartannat hela tiden.
I kväll kommer jag alltså missa studenten,, synd, det är alltid kul att se lyckliga studenter på deras stora dag.



Kommentarer
Postat av: Sandrix

Förlåt att jag har smittat dig! :(

2009-06-09 @ 19:42:28
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Haha ja precis, vi får tänka så! :) Vad har Daniel fixat!? Puss

2009-06-09 @ 19:50:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0