Ullared!!

I dag har vi varit i Ullared, vi gick uppt tidigt och var där redan 9 och åkte därifrån 12.00. Det var en väldigt snabb runda på Ge-kås för att vara mig. Men för att bara ha varit där i 3 timmar så handlade vi mycket, det blev över 5000:-. Jag är jätte nöjd med mina köp, speciellt 2 jackor, en i skinn och en vinterjacka. Handlade även 1 tröja, 2 par linnen, en klänning, 2 skärp, en blus, en strandväska och 4 diadem.



Bilderna var för stora för att lägga in, var tvungen att fota det med mobilen.
Men man se ialla fall vad det föreställer!!=)


En skinnjacka och en vinterjacka!!



Så här ser blusen ut!!



Det blev mycket i svart!!


Lägger ut bättre bilder när jag kommer hem!!

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Om ett dygn är vi hos er hihi. Min dator får följa med! :) Puss gummsi. See you tomorrow

2009-07-07 @ 22:37:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Jäklar vad mycket snyggt du har köpt!!! Jag vill määää till ullis! :) Idag kommer S o D- så kul med sällskap väl? =) Är tisarna hos er också???

2009-07-08 @ 09:35:25
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0