Stranden och räk-och vinkväll!!

I går var jag, Sandra, Tobbe och Lotten på stranden, och det var vi inte ensamma om, där var jätte mycket folk. Efter många timmar i solen så åkte jag och Sandra till Nova, och det var Sandras tur att shoppa denna gången.
Sen på kvällen så kom Tobbe och Lotten hem till oss, jag hade köpt med mig räkor från fiskeboden i Lomma, och dom var verkligen jätte goda. Jag och Lodd drack en massa vin och var överglada som vanligt, vi gick bla och myste med fåren, så söta dom är!! Sen hann vi kolla lite på en film innan vi slockande. En underbar kväll, som alltid med er!!=)






Räk- och vin kväll!!



Kommentarer
Postat av: Lina

hihi ni e galna flickor :)

2009-07-04 @ 00:49:49
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0