Middag och kortspel!!

I dag gick jag upp hyffsat tidigt, lite innan 9 och sen har jag spenderat många timmar hemma hos mamma och pappa. Vi har jobbat vidare på gympapasset och nu har vi satt alla låtar förrutom en+ streachinglåtarna. Vi har även gått igenom hela passet och det känns jätte bra. I morgon ska Jeppe och Daniel roa sig med en roadtrip så då har jag ännu mer tid att öva på passet.

Kl: 19.00 i dag var vi hembjudna på middag hos Jeppes föräldrar, dom bjöd på gillat, super gott som alltid. Och sen blev det jordgubbar och glass till efterrätt. Efter att vi hade ätit så spelade vi kort, Jeppe vann båda gångerna, varför ska han alltid ha sån tur, haha?!?! Vi satt ute hela tiden och det var perfekt väder. Tack Mats och Christina för en trevlig kväll och supergod mat!!




Kommentarer
Postat av: Sandrix

Hej gummsi! Kunde jag komma till er direkt efter jobbet idag? Jag slutar kvart över 4, ska nog bara in en snabb sväng på Center Syd då, så är kanske hos er vid typ 5 i så fall. Jag har lite batteri på mobilen, men du kan väl skicka ett sms så fort du ser detta om det går bra eller inte att jag kommer då! :) Puss puss

2009-07-04 @ 07:43:20
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0