Klänningar från Nelly!!

Fick mina klänningar från Nelly.com i dag och en av dom var fel och den andra var inte så fin. Den röda var jätte stor, beställde en M och den var som ett tält, och den var inte snygg i modellen, så den får åka tillbaka. Och den andra var helt fel klänning, så även den ska skickas tillbaka. Hoppas jag får rätt nästa gång.


Vila - Spratto dress---------------------->   Koola Anna - Mimi Top
I stället för denna klänningen så fick jag denna, lite fel, hehe!!

Vila - Farina Dress
Denna klänningen var konstig i modellen.

Kommentarer
Postat av: Lina

ahhh tråkigt! när jag prövade den svarta såg jag ut som ett tält i stl S. hoppas du känner dig finare i den när du väl får den för den e himla fin! hur är det annars med malin?

2009-07-28 @ 22:04:32
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Anonym

den med silver var finare

2009-07-28 @ 22:33:05
Postat av: Lina

vem skrev det ovan? haha! jag tycker inte den var finare :) men ja åk inom nova! jag har inte fixat ett skit inför deras ankomst,=) hade tänkt baka men inte hunnit, har haft lite annat att tänka på, tråkiga saker som tack o lov är löst nu :) kanske hinner baka en paj imorgon iaf! sussa sött sen gumman!

2009-07-28 @ 23:09:06
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Ja eller hur... Känns som att alla mörka pigment bara trillar av en.. :( Och så blev det ju inget strandväder idag, så blir shopping istället hihi. Puss

2009-07-29 @ 09:54:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0