Hunnit med mycket i dag!!

Slutade halv 2 i dag, har vatt jätte duktig i veckan och jobbat undan alla jobb som fanns, därför kunde jag sticka hem tidigare. Frågade chefen i dag ifall jag kunde va ledig i morgon eftersom jag har jobbat undan allt, och det  var inga problem, snäll chef jag har!!=)
När jag kom hem så åkte jag och Jeppe till Beijers och handlade stenar som vi ska ha på framsidan av huset. Fick köra 2 gånger eftersom det var så tungt, släpet pallade inte allt på en gång.
Efter vi lastat av alla stenar så åkte vi till Bauhause för att kolla på plattor till trappen, hittade tyvärr inga. Eftersom vi var i lödde så passade vi på att handla på Willy´s, bla så att vi kan laga pizza på lördag, mums. Hade egentligen tänkt göra det i dag, men vi ska hem och kränga hos Tobb och Lodd istället, mys mys!! Vi tar med oss filmer och snacks, och dom bjuder på fajitas, gott!! Så i kväll kommer det bli fredagsmys(som dom sjunger i reklamen) även ifall det bara är torsdag!!=)




Kommentarer
Postat av: Lina

Hälsa dem 2 trollen så gott :) Fint det kommer bli med plattorna!! Jag undrar så om Tiger tvättar sig på nosen medan han äter? Hm..får nog klur vidare på detta :-)

2009-07-30 @ 23:07:11
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0