En underbar kväll med Lodd!!

I går var det party party, Koffe(Tobbes kompis) fyllde 20 år, det firades hemma hos honom med egen dj så det var fullt ös. Jag och Lodd förfestade hemma hos mig, vi åt grillat, gjorde oss fina och drack en massa gott såklart!!=)
Både jag och Lodd var på riktigt svamphumör så vi var rejält glada när vi kom dit. Vi dansade nästan hela kvällen, det spelades bra musik hela tiden.
Tack Lodd för en kanonkväll, lyckat som alltid när det är vi två!!=) Vi är som pusselbitar du och jag- passar perfekt ihop!!=)






Love you Lodd!!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är bäst darling!!! Vi är helt enkelt eliten=)du vet du vad jag prova bikiniöverdelen precis, den satt jätte bra :D ps. du och jag och brodrarna Lidnholm för alltid !

2009-07-18 @ 13:26:35
Postat av: Lina:)

Gud vad fina ni var. Riktiga pinglor ju ;) ses vi ikv? Puss

2009-07-18 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0