Wiiiii, va kul det var!!

Ja, nu är det äntligen gjort, nu är premiären över. Så himla skönt att få det överstökat, och det var riktigt kul. Och det var mycket folk också, 40+, vilket är jätte mycket tycker jag. Jag var jätte glad att mina kompisar, Sandra, Lina och Jessica var där och stöttade oss. Känns alltid mer trygt att kolla på ett välbekant ansikte, tack för att ni kom!!

Jag blev mycket tröttare än vad jag hade förväntat mig, man vill ju göra rörelserna till 110% och då blir det ju jobbigare. Det såg ut som folket hade hyffsat lätt att hänga med, och det var många som sa att dom gillade musiken. Det var till och med en som sa att det var ett av de roligste passen hon hade varit på. Och det är ju verkligen bra betyg. Där var en anna som kom fram till mig och sa att jag såg väldigt säker/ avslappand ut och att det såg ut som jag inte hade gjort något annat. Ökat självförtroende eller vad!!=)

Under strechingen så frågade jag om folket tyckte att det var kul, och då var det många som sa ja, och applåderade. Snacka om att man blev glad då, kunde inte bli bättre.

Efter passet fick vi feedback, hon sa att det var ett jätte bra pass, bra musik och bra rörelser. Hon påkepade att vi skulle vara lite tydligare vid byte av rörelse, så det ska vi tänka på till nästa gång, och jag skulle även tänka på attt sträcka lite mer på överkroppen och vara tydligare. Det är bra med feedback så att man kan bli ännu bättre.

Nä, nu måste jag gå och dusch, har ju svettats som en gris innan, haha!!=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

det var jätteroligt! ja ni såg väldigt avslappnade ut. såg inte alls ut som om det var första gången!

2009-01-15 @ 23:27:49
Postat av: Sandrix

Hihi ni var sååå duktiga! STOLT Hehe. Det var ju så kul att jag inte kunde ta det lugnt, min hals mår inte så bra idag, men vafan, det var värt det haha! Puss gumman

2009-01-16 @ 06:59:19
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0