Vilken lyckad kväll!!

I går var vi och bowlade som jag har berättat om tidigare, och det var riktigt kul=). Jag och Sandra körde, så det blev inget drickande för vår del, men den gjorde inte så mycket, sällskapet var kanon, så va hade kul ändå!!=) Vi bowlade mellan 22.00-24.00, och efter klockan 1(då dom stängde) så stack vissa vidare till slagt och vi(jag, jeppe, sandra och daniel) åkte till Mc Donald´s och käkade.

Klockan 20.00 träffades vi hemma hos Lina, i hennes mysiga lägenhet och kollade lite på Let´s dance och snackade en massa skit. Sen när klockan började närma sig 22.00 så stack vi till Kronprinsen, Lina hade bokat 4 banor till oss där. Bowlingen gick inte så bra för min del i går, men desto bättre för Sandra, hon var jätte duktig!!=)
Jeppe och Daniel var så himla roliga, dom två drack konstant. Och när vi skulle sticka därifrån hade dom precis beställt varsin öl till, ha ha, så den fick dom dricka upp snabbt.
Det var inte så mycket fokus på själv bowlingen efter ett tag, men det är ju inte så konstigt när dom flesta drack. När det var dags att sticka till Slagt var jag sugen på att hänga med trots at jag inte druckit, men Jeppe kände att det var bättre ifall han åkte hem, he he. Men men, det kommer ju fler tillfällen. Det var ialla fall en riktigt lyckad kväll, tack ni som gjorde kvällen minnesvärd!!!=)


 

 





 



 

 









 



Kommentarer
Postat av: Sandrix

Hahaha så jääävla klockrena bilder!!! Den blev cool när jag och Lina skulle hoppa, men hon hoppar ju inte, hon står ju på golvet med ena foten haha. Puss

2009-01-24 @ 11:12:17
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag hoppade visst :-) Den är den bästa bilden. Nr 2 är Jeppe när han städar- du skulle inte välja den bilden jag var med på ju skratt Nr 3 bästa är när du lagar min väska- så himla bra blev den =) Taaaack! Nr 4 är när karlarna hjälper er med era väskor :-) Tack för en jätte trevlig kväll gumman- fasen vad ku jag hade! O vad roligt du var så sugen på slagt hihi Pussss Pussss

2009-01-24 @ 12:19:57
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0