Träningsvärk!!

Tog lite sovmogon i dag, var jätte trött, trots att jag sov en timme mitt på dagen + att jag gick och lade mig i hyffsad tid
I går kom Tobbe och Lotten hit, vi käkade mat från Valentino, och kollade på bla Hostel 2. Vi såg Hostel 1 tillsammans för inte så läge sedan så vi ville se 2:an så fort som möjligt. Dessa filmer är helt sjuka, men va någon anledning tycker jag att dom är bra.

När jag vaknade i morse kände jag att jag hade träningsvärk från gårdagens träning. Känner i hela magen, bröstmusklerna och axlarna/ryggen. Detta är ju ett gott tecken, om jag fårn träningsvärk så kommer dom som tränar vårt pass också få träningsvärk.
Har precis ätit upp min frukost, ska sticka hem till mamma och pappa nu, dags att träna igen.=)



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jo, det var ett helt ok nyår, du såg med ut att ha kul :) Joo, jag tror jag är bättre brunett än blondin .. hehe :)

2009-01-04 @ 12:39:14
URL: http://neeelia.blogg.se/
Postat av: ♥ Divazzz ♥

finns det en Hostel 2?! haha, de visste jag inte ens! Går den att hyra?! Eller ni hade laddat ner den kanske?! Kramar!

2009-01-04 @ 13:09:20
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0