Tränat + lekt frisör!!

Ställde klockan på 08.30 i dag eftersom jag visste att frisören skulle ringa upp mig när dom öppnat vid 9. Men jag var ju så trött att jag snozzade enda tills jag vaknade av att telefonen ringde. Och det var ju frisören precis som jag hade trott, men tyvärr hade dom inga lediga tider i dag, och inga måndag eller tisdag heller. Så nu får jag stå ut med denna hårfärg tills nästa Lördag, då hade dom en lucka, det var tur. Annars hade jag ju fått ringa någon annan salong.

Men men nog snackat om mitt hår, över till något annat. Jag stack hem till mamma och pappa vid halv 10, jag och mamma tränade på vårt gympapass. Och för första gången så gjorde vi alla rörelser fullt ut, och jag höll verkligen på att , speciellt när vi gjorde armhävningar. Men blir nog bra i slutändan.
När vi hade kört igenom passet en gång så stack jag hem för då var det dags att klippa Karros hår. När jag var färdig med det så var jag tvungen att äta, var jätte hungrig.

Om en lite stund ska mamma komma hit, vi hade tänkt köra passet en gång till i dag. Det börjar ju bli lite ont om tid, vi ska hålla i det första passet nästa torsdag, tiden går snabbt. Och vi vill verkligen göra bra ifrån oss, så därför övar vi så mycket vi kan.

Och på måndag kommer en gympaledare hon till oss för att kolla hur det går, så kan vi få lite feedback, det kan behövas. Hoppas, hoppas han tycker att det är bra. Visar det sig att han tycker att vi ska ändra på mycket så tror jag inte att vi kommer hinna lära oss det nya. Jag håller tummarna för att det är okej!!



FÖRE:
 



EFTER:
 

Kommentarer
Postat av: ♥ Divazzz ♥

jag tycker definitivt att du ska göra ett nytt försök! de tar några timmar med uppladdningen men de är de värt! Sköj att ha videoklipp i bloggen :o)

2009-01-03 @ 17:20:33
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jodå, det har gått bra med den, känns ju lite skumt men bra :) Nu är där lite bilder iaf och en video ;)

2009-01-03 @ 18:41:14
URL: http://neeelia.blogg.se/
Postat av: Jessica H

jag tror nog att ert pass är superbra.

2009-01-03 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0