Kollat på Tobbe och Lottens lägenhet!!

Efter att jag hade vatt hos brossan så stack jag till lund för att komma hur det gick med renoveringen av Tobbe och Lottens lägenhet. Och det hade blivit jätte fint där, lite stökigt pga byggmaterial men man kunde föreställa sig hur det skulle se ut när det var färdigt. Lägenheten kändes mycket större nu när en vägg var riven och väggarna var målade vita. Dom hade lagt ett jätte fint mörkt golv(i valnöt tror jag), och köket var nästan färdigt. Alla luckor satt på plats och när jag var där så höll Jeppe på att kakla i köket, dom har valt ett jätte fint mörkgrått kakel, det kommer bli hur fint som helst när allt är färdigt.




 



Kommentarer
Postat av: Lina

Åååå gud så fin den OCKSÅ (precis som ert hus) kommer bli! ;-) Tur ni har så händiga karlar =) Ses snart! Pussss

2009-01-17 @ 16:06:12
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0