Gårdagen!!

I går var en riktig slappe-dag, gjorde inget vettigt förrutom plockade undan de sista julsakerna. Gick upp ovanligt tidigt med tanke på att jag inte gick och la mig förrän 5 i lördags.

Stack hem till mamma och pappa på eftermiddagen och gick igenom gympapasset med mamma, gjorde några småändringar. Sen när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på tv, råkade somna och sov i några timmar. Hade mobilen brevid mig med jag sov så djupt att jag inte vaknade när det ringde. Det var ju egentligen träning kl:19.00 man när jag vaknade 19.30 var det för sent. Hade inte pallat ändå, och jag behövde tydligen sova.

Runt 8-tiden kom Tobbe och Lotten hit, vi käkade kina mat tillsammans och kollade på tv. Filmen vi såg var väldigt lång och plötsligt upptäckte vi att klockan var halv tolv, alla skulle ju upp och jobba i dag så dom bestämde sig för att köra hem. Jag hade inga problem att somna, trots att jag hade sovigt flera timmar under dagen.



KINAMAT!!

Bild tagen från google.se




I dag har jag inga stora planer, har lagat mat, så nu är jag proppmätt. Det blir nog lite tv-tittande sen sängen, hinner inte med så mycket mer i dag. I morgon blir det däremot träning efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0