Äntligen fredag!!

Så här ser min helg ut:


FREDAG:
Äntligen fredag, skönt med en mjukstart på jobbet denna veckan, gud va lyxigt det hade vatt ifall man bara jobbade ons-fre varje vecka. Men då hade man ju inte tjänat lika mycket, he he, så det går ju inte!!

Körde och handlade mat direkt efter jobbet, Sandra och Daniel kommer hit i kväll och då måste vi ju äta något. Det första jag ska göra när dom kommer hit är att klippa Sandra, och då kan ni ju räkna ut vem som ska laga maten. Det var Sandra som kom med den briljanta idén att killarna skulle laga maten. Jag nappade direkt, hihi!!=)
Självklart ska vi se Let´s dance i kväll, ska bli kul att se hur Blondinbella dansar.



Sötisarna Sandra och Daniel!!=) (Bild lånad från Sandras blogg)



LÖRDAG:
I morgon ska jag själv till frisören, och efter den ska jag klippa 2 st, mycket klippande för min del just nu, men det är bara kul!!=) Och sen på eftermiddagen ska jag och mamma träna på gympapasset, vi båda är riktig ladda att få visa upp vårt pass!!=)





SÖNDAG:
På söndad är vi bjudna på middag hemma hos min mormor och morfar, dom bjuder alltid på god mat!! Och sen på kvällen blir det någon form av träning, antingen tränar vi på vårt eget pass eller så åker vi in till lund och tränar, vi får se hur vi känner.






6 DAGAR TILL VÅRT FÖRSTA GYMPAPASS!!


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Haha där är ju jag och Daniel!! :) Vad blir det för mat ikväll!?!? nyfiken hihi. Puss

2009-01-09 @ 15:56:16
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Joodå det blir hur bra som helst! Snabbt, lätt och GOTT!! :D ses om typ en timme! PUSS på nosen

2009-01-09 @ 16:56:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: LINA

Tack gumman! Ola o Johanna kommer hit och kanske 4 andra bl a bagaren o elli. Vi får väl se hur många som vill trängas här =) Pusssss! Ps Jag är ledig nästa helg så gärna utgång för mig ;-)

2009-01-09 @ 16:59:11
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0