Mamma-tajm!!=)

Ja, i dag är det mamma-tajm(som vi kallar det) vi hade alltid det när jag bodde hemma. Vi gjorde olika saker, antingen satt vi och borsta varandras hår, kliade varandra i håret, masserade varandra och målade varandras naglar, eller så åkte vi iväg och shoppade tillsammans, det var så himla mysigt, saknar det...=) Låter kanske lite löjligt, men det tyckte man inte då, jag är så hilma glad att jag och mamma har så kontakt med varandra.!!=)

Det första vi ska göra är att åka till Nova, se ska vi till lödde och träna, och efter det ska vi klippa och slinga varandras hår. Mitt hår behöver verkligen slingas nu, utväxten är hemst. Och jag måste ju vara fin till nästa helg!!=)


Kommentarer
Postat av: Lotta

...nu fick du mig att längta ÄNNU mer efter Zabina!

Såna där stunder/dagar har vi oxå hon och jag!

2009-03-04 @ 15:21:38
URL: http://equaltonone.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0