Jeppe är sjuk!!

I morse när Jeppe gick upp så sa han att han kände sig krasslig, men stack till jobbet ändå. Han har ätit ibumetin under hela dagen för att orka med, men nu mår han jätte dåligt. Stackars lilla Jeppe, han brukar nästan aldrig vara sjuk. Hoppas bara att jag inte blir smittad så att jag inte kan ha min tjejmiddag nästa helg. Det får ju bara inte hända, jag som längtar så tills lördag.=)

Efter jobbet var det dags för mitt och mammas gympapass, super kul som vanligt!!=) När jag kom hem så stod en tonfisksallad och väntade på mig, tack Jeppe för att du fixat mat till mig!!=)

Nä, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, är trött+ att jag hade tänkt sticka tidigare till jobbet i morgon, vi har så himla mycket att göra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0