Golvvärme!!

Numera har vi värme i golven(köket & hallen) där vi har klinker. Jeppes pappa var här innan och hjälpte oss att koppla in den, tack Mats för hjälpen!!=) Det är super mysigt och den ger en behaglig värme.


I morse lämnade vi in BMW:n vi var tvugna att utnyttja rostskyddsgarantin som snart går ut. Hittar man rost byter dom ut det(huv/dörrar/baklucka) gratis om man länmar in det inom en viss tid. Så denna veckan och kanske lite nästa vecka så kommer jag och Jeppe samåka, så himla skönt. Det betyder att jag INTE kan jobba över alls. Eftersom Jeppe jobbar 7-16 så får ju jag också göra det. Kändes konstigt att köra hem när det var ljust i dag, det brukar jag bara uppleva på fredagar då jag slutar 13.30. Så denna veckan ska jag passa på att njuta.

Kommentarer
Postat av: tess

Skööönt med golvvärme!!

2009-02-10 @ 22:44:56
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0