Underbart med massage!!

Efter jobbet så åkte jag till SENSA SPA och fick rygg och nackmassage, gud va skönt det var. Var stressade när jag kom dit, eftersom jag var lite försenad, men när jag åkte därifrån var jag helt avslappnad, man känner sig som en ny människa. Man borde unna sig massage oftare!!

När jag kom hem var det duschen direkt, var ju insmord över hela ryggen efter massagen. Sen lagade vi mat, idag blev det fajitas, mums.
Efter maten provade jag lite kläder, funderar på vad jag ska ha på mig på lördag då jag ska på tjejmiddag. Började även fundera på hur jag skulle sminka mig, kanske helt ointressant för vissa, men jag tycker att allt som har med smink och hår är jätte kul. Funderade på guldig ögonskugga, det var länge sedan jag hade det. Var självklart tvungen att prova det.!!=)




Kommentarer
Postat av: Sandrix

Jättefint! :)

2009-08-14 @ 09:37:28
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0