Det gick super duper bra!!

Wiiii, va kul det var i dag, det gick super duper bra!!!!!!!!!=) Vi var ca 35st, många av våra trogna motionärer plus lite nya ansikten. Karro tittade även förbi, jätte kul!!=)
Det var ett lyckat första pass och vi fick positiv respons efteråt, dom tyckte det var kul. Dom gillade musiken och tyckte att det ar bra tryck, där var till och med en som sa att det var det jobbigaste passet hon någonsin varit på. Jag och mamma är nöjda och det kommer ju bara att bli bättre och bättre ju mer säkra vi blir på det nya passet. Gud vad jag är glad nu!!!=)





Kommentarer
Postat av: Sandrix

Njaa, inte helt förstörd haha, men är en rätt stor buckla med vassa vita streck på vänster bakdörr... :( Emma färgade det på mig hahaha, jag är VÄLDIGT blond hihi. Ska försöka fota imorgon, blev inte så bra nu på kvällen.. Då kommer jag hem till er imorgon när jag har slutat (vid sju) och hjälper er och Daniel med tältet! :) Puss puss

2009-08-27 @ 22:31:00
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad härligt! Det ser skitsnyggt ut! Ni är verkligen bra på att ta tag i saker!!! Klänningen är naaaajs! Helt klar med din utstyrsel till lördag???

2009-08-27 @ 23:46:16
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0